تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون

تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون از نظر نحوه‌ عملکرد و رفع چین و چروک کیفیت یکسانی دارند. تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون در عواملی مانند مدت ماندگاری، قدرت پخش مواد و ساختار آن‌ ها می‌ باشد. با بازرگانی ریتا همراه باشید تا در این مقاله به تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون بپردازیم.

بوتاکس مصپورت

بوتاکس مصپورت یکی از انواع بوتاکس‌ های ایرانی می‌ باشد. این محصول بصورت پودری در بازار وجود دارد. ماده‌ آن از سم بوتولینیوم نوع A تولید شده که تزریق آن سبب افزایش زیبایی پوست افراد مختلف می‌ شود. برای تزریق ماده‌ جامد بوتاکس را با مواد خاصی رقیق می‌ کنند تا بهتر به پوست نفوذ کند.

این محصول به سطح زیر پوست تزریق شده و موجب فلج شدن موقتی عضلات و ماهیچه‌ ها می‌ شود. در این حالت ماده مؤثره موجود در بوتاکس سبب رفع چین و چروک می‌ شود. مصپورت برای اطراف چشم، ابرو، لب، چانه، زیر بغل و قسمت‌ های مختلف پوست نیز بکار می‌ رود.

بوتاکس دیستون

بوتاکس دیستون یکی دیگر از انواع بوتاکس‌ های شناخته شده‌ ایرانی می‌ باشد که برای رفع چین و چروک پوست بکار می‌ رود. این محصول مانند دیگر بوتاکس‌ های تولید داخلی دارای تأییدیه های معتبر از سازمان غذا و دارو می‌ باشد. دیستون از سم بوتولینیوم ساخته شده است.

این بوتاکس نیز پس از تزریق باعث فلج شدن موقتی و جلوگیری از حرکت و انقباض عضلات و ماهیچه‌ ها می‌ شود. تزریق ماده‌ دیستون در رفع چین و چروک اطراف لب، پیشانی، ابرو و… بکار می‌ رود. این بوتاکس نسبت به انواع بوتاکس‌ های موجود دارای پروتئین کمتری می‌ باشد. این ویژگی سبب می‌ شود که پس از تزریق پوست افراد مختلف طبیعی‌ تر به نظر برسد.

بوتاکس دیستون

تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون در چیست؟

تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون چندان زیاد نیست. این دو از نظر کیفیت و سم بکار برده شده یکسان می‌ باشند. این محصول‌ ها هر دو روش زیبایی درمانی هستند که برای رفع چین و چروک قسمت‌ های مختلف پوست بکار می‌ روند. ماندگاری این محصولات در پوست و افراد دائمی نیست و تزریق کننده‌ ها به مرور باید آن‌ ها را دریافت کنند.

تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون بیشتر در ساختار، قدرت ماندگاری، میزان اثرگذاری و در میزان تزریق می‌ باشد. مصپورت دیرتر اثر خود را در پوست افراد نشان می‌ دهد. اطلاعات دقیق در مورد محصولات و روش‌ های درمانی بسیار حائز اهمیت است تا از عوارض یا مشکلات ناخواسته جلوگیری شود.

تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون از نظر ساختار

بوتاکس مصپورت و دیستون از نوعی سم تولید می‌ شوند که از باکتری مفید بوجود می‌ آید. تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون از نظر ساختاری در حالت ماده می‌ باشد. در حقیقت مصپورت بصورت پودری می‌ باشد که به آسانی می‌ توان آن را نگهداری کرد. در تولید بوتاکس دیستون از قند شیر یا لاکتوز استفاده شده که منجر به فاسد شدن زودتر آن می‌ شود.

تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون از نظر میزان اثرگذاری

میزان اثرگذاری این محصول‌ ها در رفع چین و چروک پوست یکسان می‌ باشد. تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون در زمان و سرعت تأثیرگذاری آن‌ ها است. دیستون بلافاصله پس از تزریق چین و چروک را رفع کرده و سبب زیبایی پوست می‌ شود. برای اثرگذاری مصپورت ۴ تا ۱۰ روز باید صبر کنید. سرعت پخش ماده مؤثره و فلج موقتی عضلات در مصپورت کندتر می‌ باشد.

تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون از نظر میزان اثرگذاری

تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون از نظر ماندگاری

تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون در قدرت ماندگاری چندان محسوس نیست. مدت ماندگاری این دو بوتاکس حدود ۳ تا ۶ ماه می‌ باشد. در مواردی دیستون بیشتر از ۶ ماه در پوست خاصیت خود را حفظ می‌ کند. در واقع ماندگاری آن به ۷ یا ۸ ماه می‌ رسد. نوع پوست و سن شخص در مدت نگهداری بوتاکس تأثیر می‌ گذارند.

تفاوت در تزریق بوتاکس مصپورت با دیستون

در موقع انجام هر دو ماده رقیق شده و به زیر پوست و رگ‌ ها تزریق می‌ شوند. بنابراین، از این لحاظ فرقی با هم ندارند. تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون در میزان دوز مواد تزریق شده می‌باشد. دوز تزریقی در مصپورت در هر بار بیشتر است. اگر ماده‌ بوتاکس غلیظ باشد مقدار تزریق آن کمتر می‌ باشد و بالعکس. در نتیجه سرعت پخش ماده تزریق‌ شده در بوتاکس دیستون بسیار بیشتر از مصپورت است و  بنابراین ماندگاری آن هم بالاتر خواهد بود.

بوتاکس مصپورت انتخاب بهتر است یا دیستون؟

هدف از انجام هر دو بوتاکس رفع چین و چروک‌ های پوست می‌ باشد، هر دو محصول چنین عملکردی دارند. همچنین این بوتاکس‌ ها توسط برند‌های معروف ایرانی ساخته می‌ شوند و مطمئن‌ تر می‌ باشند. اگر شما علاقه دارید که خیلی سریع تأثیر بوتاکس را ببینید باید دیستون را تزریق کنید.

ماده‌ دیستون بعلت ساخته شدن از لاکتوز زودتر خراب می‌ شود. افرادی که به قند این ماده حساسیت دارند لازم است بوتاکس مصپورت را استفاده کنند. در برخی موارد دیستون ماندگاری بالایی از خود نشان می‌ دهد. مدت ماندگاری دیستون مقداری در پوست افراد مختلف بالا می‌ باشد. در حالت کلی شما با تشخیص خود بهتر است یکی از این بوتاکس‌ ها را انتخاب کنند.

بوتاکس مصپورت انتخاب بهتر است یا دیستون؟

فواید تزریق بوتاکس مصپورت و دیستون

تزریق این بوتاکس‌‌ ها برای افراد مختلف فواید زیادی دارند. همان طور که قبلاً اشاره کردیم تزریق این محصولات با فلج کردن موقتی عضله‌ ها انجام می‌ گیرد و نیاز به بیهوشی افراد نیست. عوارض جبران ناپذیری پس از انجام بوتاکس در افراد مشاهده نشده است. اگر هم عفونت و دردی پس از تزریق بوجود آیند با دارو‌های تجویز شده قابل درمان می‌ باشند. هزینه‌ انجام بوتاکس‌ ها در مقایسه با جراحی زیبایی کمتر است. این محصولات سبب افزایش استحکام پوست و رفع چین و چروک‌ های عمیق پوست می‌ شوند.

سخن پایانی

تفاوت بوتاکس مصپورت با دیستون اغلب در مواردی مانند ساختار، میزان اثرگذاری، ماندگاری و میزان تزریق آن‌ ها می‌ باشد. این بوتاکس‌ ها به هزینه‌ کمی نیاز دارند. مصپورت و دیستون هر دو برای جوانسازی پوست مناسب‌ تر می‌ باشند. بازرگانی ریتا، بوتاکس با کیفیت و سایر محصولات زیبایی را ارائه می‌ دهد. ما بهترین‌ بوتاکس ها را به صورت مستقیم و با بسته‌ بندی حرفه‌ ای، به مشتریان ارسال می‌ کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *