معرفی کامل انواع مزوژل و بهترین برند mesogel

معرفی کامل انواع مزوژل و بهترین برند mesogel را قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. اگر شما هم مثل بسیاری از افراد دنبال راهی برای جوانسازی پوست خود هستید، ممکن است با مزوژل آشنا باشید. مزوژل یک نوع درمان تزریقی است که با افزایش رطوبت و کلاژن پوست می‌شود. اما آیا می‌دانید که مزوژل در برندهای مختلفی تولید می‌شود و هر کدام دارای خصوصیات، مزایا و معایب خود هستند؟ در این مقاله قصد دارم به شما سه نوع مزوژل را که در بازار پرطرفدارترین هستند را معرفی میکنیم. پس با ما همراه باشید تا با این ماده جذاب و جدید آشنا شوید.

بازرگانی ریتا با ارائه محصولات با کیفیت و خدماتی حرفه‌ای، در خرید محصولات بوتاکس و فیلر و ژل به شما کمک می‌کند تا به بهترین نتیجه برسید. در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید.

مزوژل چیست؟

مزوژل یکی از روش‌های جدید و موثر در زمینه جوانسازی و زیبایی پوست است که با تزریق کوکتلی از مواد مغذی و پرکننده به زیر پوست، باعث افزایش رطوبت، کلاژن، الاستین و قابلیت ارتجاعی پوست می‌شود. مزوژل برای رفع چین و چروک‌ های ریز و عمیق، تیرگی و گودی اطراف چشم، لک‌ها و آسیب‌های ناشی از اشعه خورشید، سفت شدن و شفاف شدن پوست مناسب است. مزوژل در برندهای مختلفی به بازار عرضه شده است که هر کدام دارای خصوصیات، مزایا و معایب خود هستند. در ادامه مقاله به انواع مزوژل به صورت کامل میپردازیم پس با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع مزوژل

انواع مزوژل در برندهای مختلفی به بازار عرضه شده است که هر کدام دارای خصوصیات، مزایا و معایب خود هستند. در این بخش، ما سه نوع مزوژل را که در بازار پرطرفدارترین هستند، به شما معرفی می‌کنیم. این سه نوع عبارتند از جالپرو، پروفایلو و اجال 40 که در ادامه به هر یک از آنها میپردازیم.

آشنایی با انواع مزوژل

جالپرو

جالپرو یکی از انواع مزوژل است که از ترکیب هیالورونیک اسید خالص و آمینواسید های ضروری برای ساخت کلاژن تشکیل شده است. این مزوژل با تزریق به زیر پوست، باعث افزایش رطوبت، کلاژن، الاستین و قابلیت ارتجاعی پوست می‌شود و در نتیجه باعث جوانسازی و بهبود چین و چروک ‌ها، لک‌ ها، تیرگی و گودی اطراف چشم و سفت شدن پوست می‌شود. جالپرو برای رفع مشکلات پوستی در نواحی مختلف صورت، گردن و پشت دست مناسب است. جالپرو در برندهای مختلفی به بازار عرضه شده است که هر کدام دارای خصوصیات، مزایا و معایب خود هستند.

پروفايلو

یکی دیگر از انواع مزوژل پروفايلو است که از ترکیب هیالورونیک اسید و پروتئین‌ های تحریک کننده کلاژن و الاستین تشکیل شده است. این مزوژل با تزریق به زیر پوست، باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می‌شود و در نتیجه باعث سفت شدن و شفاف شدن پوست می‌شود. پروفايلو برای رفع چین و چروک ‌های ریز، افتادگی پوست، کاهش درخشندگی و رطوبت پوست مناسب است. پروفايلو در نواحی مختلف صورت، گردن، دست‌ها، سینه و ران قابل استفاده است. پروفايلو نیز در برندهای مختلفی به بازار عرضه شده است که باید با توجه به نیاز خود انتخاب و از آن استفاده کرد.

اجال 40

اجال 40 یکی از انواع مزوژل است که از ترکیب هیالورونیک اسید، پروتئین‌های تحریک کننده کلاژن و الاستین و ویتامین‌های مفید برای پوست تشکیل شده است. این مزوژل با تزریق به زیر پوست، هم باعث افزایش رطوبت، کلاژن، الاستین و قابلیت ارتجاعی پوست می‌شود و هم باعث سفت شدن و شفاف شدن پوست می‌شود. اجال 40 برای رفع تمام مشکلات پوستی در نواحی مختلف صورت، گردن، دست‌ها، سینه و ران مناسب است. اجال 40 یک نوع مزوژل ترکیبی و کامل است که به عنوان بهترین برند mesogel شناخته شده است. اجال 40 در برندهای مختلفی به بازار عرضه شده است.

مزایای انواع مزوژل

تا اینجا ما با سه تا از انواع مزوژل آشنا شدیم. در ادامه مقاله ما قصد داریم مزایای هر یک از این نوع مزوژل ها را یعنی: جالپرو، پروفایلو و اجال 40 بپردازیم. در زیر مزایای هر یک از این مزوژل ها رو به صورت جداگانه برای شما آورده ایم.

مزایای انواع مزوژل

مزایای جالپرو

جالپرو از انواع مزوژل بحساب می آید و دارای مزایای هست که در ادامه به آن میپردازیم:

  • افزایش رطوبت، کلاژن، الاستین: جالپرو با تحریک فعالیت سلول‌های فیبروبلاست، باعث تولید بیشتر کلاژن و الاستین می‌شود که سبب سفت شدن و شفاف شدن پوست می‌شود.
  • آسیب‌های ناشی از اشعه خورشید: جالپرو با پرکنندگی و آبرسانی به پوست، باعث بهبود چین و چروک‌ها، تیرگی و گودی اطراف چشم، لک‌ها و آسیب‌های ناشی از اشعه خورشید می‌شود.
  • قابل استفاده به عنوان درمان مکمل: جالپرو می‌تواند به عنوان درمان مکمل برای دیگر روش‌های جوانسازی نظیر درمان با لیزر، پیلینگ، تزریق فیلر یا بوتاکس استفاده شود.

مزایای پروفايلو

پروفایلو یکی دیگر از انواع مزوژل است که دارای مزایای زیر است:

  • افزایش سطح کلاژن و الاستین: پروفایلو باعث افزایش سطح کلاژن و الاستین در پوست می‌شود که سبب شفافیت و زیبای پوست می‌شود.
  • کاهش چین و چروک ‌های ریز: پروفایلو با تغذیه و آبرسانی به پوست، باعث کاهش چین و چروک ‌های ریز در نقاط حساس صورت نظیر خط خنده، خط بینی، خط لب و خط چانه می‌شود.
  • جلوگیری از افتادگی پوست: پروفایلو با تقویت ساختار پوست، باعث جلوگیری از افتادگی پوست در نقاط ضعیف صورت نظیر گونه، چانه و گردن می‌شود، این امر باعث عدم افتادگی پوست در این نقاط میشود.

مزایای اجال 40

اجال 40 از دیگر انواع مزوژل است که با تزریق به زیر پوست، باعث جوانسازی و زیبایی پوست می‌شود. اجال 40 دارای مزایای زیر است:

  • افزایش رطوبت، کلاژن، الاستین و قابلیت ارتجاعی پوست: اجال 40 با ترکیب هیالورونیک اسید، پروتئین‌های تحریک کننده کلاژن و الاستین و ویتامین‌های مفید برای پوست، باعث افزایش رطوبت، کلاژن، الاستین و قابلیت ارتجاعی پوست می‌شود.
  • رفع تمام مشکلات پوستی: اجال 40 با تزریق به زیر پوست، باعث رفع تمام مشکلات پوستی نظیر چین و چروک ‌های ریز و عمیق، تیرگی و گودی اطراف چشم، لک‌ ها، آسیب‌های ناشی از اشعه خورشید، افتادگی پوست، کاهش درخشندگی و رطوبت پوست می‌شود.

معایب و موارد منع انواع مزوژل

در این مقاله با انواع مزوژل آشنا شدیم و هر یک از آنها را بررسی کردیم و مزایای هر یک از این انواع را بیان کریدم. اما این نوع مزوژل ها دارای معایبی نیز هستند که باید به آنها پرداخته شود. حتما قبل از تزریق مزوژل ها با پزشک مشورت کنید.

معایب و موارد منع انواع مزوژل

معایب جالپرو

جالپرو یکی از انواع مزوژل است که دارای معایب و محدودیت‌هایی است که باید حتما قبل تزریق با پزشک مشورت شود:

  • عوارض جانبی: تزریق جالپرو ممکن است باعث بروز عوارض جانبی نظیر قرمزی، خارش، تورم، کبودی، درد، گرفتگی و عفونت در ناحیه تزریق شود. اگر این عوارض بعد چند روز از بین نرفتند باید به پزشک مراجعه کرد.
  • حساسیت: برخی افراد ممکن است حساسیت یا آلرژی به بخش‌های مختلف جالپرو داشته باشند که باعث بروز واکنش‌های حساسیت شدید میشوند که باید سریعا به پزشک مراجعه کرد.
  • بارداری و شیردهی: استفاده از جالپرو در دوران بارداری و شیر دهی توصیه نمی‌شود.

معایب پروفايلو

پروفایلو از انواع مزوژل است که برای بهبود ظاهر پوست و کاهش چروک و خطوط ریز استفاده می شود. اما این ژل هم دارای معایب و موارد منع مصرف باشد:

  • افرادی که به هیالورونیک اسید یا هر ماده دیگری که در ترکیب پروفایلو وجود دارد حساسیت دارند، نباید از این ژل استفاده کنند.
  • افرادی که دارای بیماری های پوستی مانند: آکنه، اگزما، سوریازیس، زخم یا عفونت باشند یا التهابات در ناحیه تزریق هستند، نباید از پروفایلو استفاده کنند.
  • افرادی که دارای بیماری های خونی یا سابقه خونریزی زیر پوست هستند، نباید از پروفایلو استفاده کنند.
  • زنان حامله نباید از این ژل استفاده کنند.

معایب اجال 40

از دیگر انواع مزوژل اجال 40 است. اما این ژل ممکن است دارای برخی معایب و موارد منع مصرف باشد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • افرادی که به هیالورونیک اسید و یا هر ماده دیگری که در ترکیبات این ژل استفاده شده حساسیت دارند، نباید از آن استفاده کنند.
  • افرادی که دارای بیماری های پوستی یا التهابات در ناحیه تزریق هستند، نباید از این ژل استفاده کنند.
  • افرادی که در حال درمان با داروهای ضد لخته خون یا ضد التهاب هستند، نباید از این ژل استفاده کنند.
  • زنان باردار و یا شیرده از این ژل نباید استفاده کنند.

بهترین نوع برند مزوژل

مزوژل یک روش زیبایی است که با تزریق ژل های حاوی مواد مغذی و مرطوب کننده به پوست، باعث افزایش جذب آب، تحریک تولید کلاژن و الاستین و بهبود ظاهر پوست می شود. برندهای مختلفی از مزوژل در بازار وجود دارند که هر کدام دارای خصوصیات و قیمت های متفاوتی هستند. اما یکی از بهترین و جدیدترین انواع مزوژل، مزوژل اجال 40 است که ساخت ایتالیا بوده و دارای غلظت بالایی از اسید هیالورونیک است. این مزوژل با تکنیک فوق العاده ۴ نقطه ای تزریق شده و باعث شفاف سازی، لیفتینگ، رفع چین و چروک و بازسازی ساختار پوست می شود.

بهترین نوع برند مزوژل

سوالات متداول

1. چگونه محل تزريق را پس از تزريق مزوژل مراقبت کنیم؟

پس از تزریق مزوژل، باید از ماساژ دادن یا فشار آوردن به ناحیه تزریق خودداری کنید. همچنین، باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، دماهای بالا یا سرما پرهیز کنید.

2. چه تعداد جلسه تزريق مزوژل لازم است؟

تعداد جلسات تزریق مزوژل بستگی به نوع محصول، ناحیه تزریق و وضعیت پوست شما دارد. به طور متوسط، بین ۳ تا ۶ جلسه با فاصله ۲ تا ۴ هفته‌ای برای دیدن نتایج بهینه لازم است.

3. آیا تزريق مزوژل دردناک است؟

تزریق مزوژل با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز و کوتاه انجام می‌شود که درد و ناراحتی را به حداقل می‌رساند.

سخن پایانی

امیدوارم مقاله نوع های مختلف مزوژل برای شما مفید و لذت بخش بوده باشد. ما سعی کردم به بخشی از سؤالات شما درباره انواع مزوژل و بهترین نوع آن پاسخ دهم. البته، قبل از تصمیم گیری برای تزریق مزوژل، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و عوارض جانبی و محدودیت‌های احتمالی را حتما در نظر بگیرید. همچنین، باید به دقت برند و کیفیت محصول را انتخاب کنید و از افراد تزریق کننده نامشخص و غیر متخصص خودداری کنید و فقط از طریق متخصصین پوست و افراد دارای سابقه کاری در این حوضه استفاده و مشورت بگیرید.

بازرگانی ریتا یک شرکت عمده فروشی در زمینه تولید و عرضه محصولات بوتاکس و فیلر است. این شرکت با تیمی از متخصصین و کارشناسان مجرب تشکیل شده است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و به روز، محصولات با کیفیت و با قیمت رقابتی را به مشتریان ارائه می‌دهند.  برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان و تیم حرفه‌ای ما در تماس باشید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۶۸۱۸- ۰۹۹۱۶۹۶۲۸۵۵

ایمیل: info@ritatejarat.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *