آشنایی با ژل دنبی کره ای

آشنایی با ژل دنبی کره ای به عنوان یکی از محصولات آرایشی بهداشتی با کیفیت در بازرا برای هر کسی ضروری می باشد. این ژل به عنوان فیلر در زمینه زیبایی استفاده می شود. ژل دنبی کاربرد های زیادی در زمینه زیبایی داشته و در مکان مختلفی در بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از کابرد های متفاوتی بهره می برند. اگر شما نیز در مورد کابرد ها و انواع این ژل کنجکاو هستید به ادامه این مقاله مراجعه نمایید. در ادامه این مطلب اطلاعاتی در مورد خصویات مهم و ویژگی های این ژل نیز ذکر خواهد شد.

بازرگانی ریتا با ارائه محصولات با کیفیت و خدماتی حرفه‌ای، در خرید محصولات بوتاکس و فیلر و ژل به شما کمک می‌کند تا به بهترین نتیجه برسید. در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید.

ژل دنبی

امروزه افراد زیادی به خصوص بانوان زیادی هستند که از فرم بدن خود ناراضی بوده و به دنبال داشتن بدنی بهتر می باشند. در سال های اخیر راه های زیادی مانند جراحی، تزریق چربی برای رفع این مشکلات انجام می شود. امروزه این مشکلات با عمل های غیر جراحی مانند فیلر انجام می شود. این ژل که ساخت کشور کره جنوبی می باشد یکی از فیلر ها و حجم دهنده های خوب بازار ایران می باشد. با ژل دنبی شما می توانید بدون انجام جراحی های سخت، بدنی با فرم دلخواه داشته باشید. از این ژل می توان در بخش های مختلف بدن استفاده نمود.

خصوصیات ژل دنبی کره ای

همانطور که در بخش های قبل نیز ذکر ژل دنبی کره جنوبی یکی از بهترین ژل های حجم دهنده بدن می باشد. این ژل از ترکیبات سدیم هیالورونات ساخته شده است. این ترکیبات در بدن وظیفه جوان سازی را بر عهده دارند. از خصوصیات این ژل کره ای می توان به عرضه شدن آن به صورت تزریقی اشاره کرد. این محصول درون قوطی خود به صورت سرنگی عرضه می شود. از دیگر خصوصیات ژل دنبی کره ای می توان موارد زیر را نام برد.

  1. واحدهای معین دی ساکارید.
  2. گلوکزامین
  3. دی گلوکورونیک

خصوصیات ژل دنبی کره ای

ویژگی های ژل دنبی

ویژگی های ژل دنبی بسیار مثبت بوده و برای بدن کمک شایانی می کند. این ویژگی ها سبب شده است تا متخصصان زیبایی امروزه این ژل را برای همه کسان که قصد انجام عمل زیبایی دارند توصیه کند. از جمله ویژگی های خوب این ژل عبارت است از:

  1. استفاده همه جانبه: می توان در بخش های مختلف بدن که نیاز به حجم دهی دارند استفاده کرد. از جمله معروف ترین ویژگی های این ژل می توان به حجم دهی باسن و سینه اشاره نمود.
  2. جوان سازی در بدن: ژل دنبی با آبرسانی خوب و مناسب از افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک در پوست چلوگیری می کند.

انواع ژل دنبی و کاربرد های آن ها

انواع ژل دنبی و کاربرد های آن ها در این بخش برای اطلاع هرچه بیشتر شما در مورد این ژل ذکر شده است. این ژل به طور کلی دو نوع (H) و (S) دارد. اطلعات کافی و کلی در مورد این دو نوع و کاربردهای آن در بخش های زیر ذکر شده است.

ژل دنبی (H)

ژل دنبی (H) که مخفف شده کلمه (Hard) می باشد. همانطور که از نام این محصول پیداست از استحکام بالاتری بهره می برد. به همین دلیل اغلب در بخش هایی که در این بخش ذکر شده است استفاده می شود.

  1. در فک و چانه: بیشتر در زمینه زاویه سازی فک و چانه مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل استفاده از این نوع ژل در زاویه سازی فک همان استحکام محصول می باشد.
  2. رفع خط در صورت: یکی دیگر از کابرد های مدل (H) رفع چین و چروک و خطوط صورت به خصوص خط های عمیق آن می باشد.

ژل دنبی (S)

ژل دنبی (S) یکی دیگر ژل های دنبی می باشد. این نوع ژل برخلاف ژل بالا از کلمه (Soft) برگرفته شده است. همچنین از 10 سی سی ژل مورد استفاده قرار گرفته است. این ژل از نظر استحکام از ژل ذکر شده در قسمت قبل، در سطح پایین ترین قرار دارد.  از این ژل در موارد زیر استفاده می شود.

  1. فرم دهی لب: بیشتر بر روی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهم ترین کابردهای ژل دنبی (Soft) می توان به حجم دهی و فرم دهی لب ها اشاره کرد.
  2. از بین بردن چین و چروک: رفع چین و چروک سطحی روی صورت یکی دیگر از کاربرد های این ژل می باشد.

انواع ژل دنبی و کاربردهای آن ها

میزان ماندگاری ژل دنبی

میزان ماندگاری ژل دنبی به دلیل کیفیت خوب مواد به کار رفته در آن بیشتر از محصولات مشابه می باشد. اگر این نوع محصولات ماندگاری کمی داشته باشند در صورت تغییر شکل داده و باید تعویض شوند. خوشبختانه میکروذرات موجود در این ژل کیفیت بسیار زیادی داشته و به همین دلیل تغیییر شکل آن تقریبا ناممکن است. میزان ماندگاری این ژل را می توان چیزی در حدود 8 تا 10 ماه در مدل اس و 10 تا 12 ماه در مدل H تخمین زد. البته شما می توانید با رعایت مواردی مانند رعایت مصرف نوشیدنی های الکلی و مواردی از این قبیل سبب افزایش طول عمر این محصول شوید.

سوالات متداول

1. ژل دنبی چه تفاوتی با ژل های فیلر دیگر دارد؟

ژل دنبی محصول کشور کره جنوبی بوده و دارای استاندارد های سطح بالا از سازمان های معتبر جهانی می باشد. از جمله این گواهی ها می توان به استاندارد CE از اروپا و گواهی از سازمان غذا و دارو کشور کره جنوبی اشاره کرد.

2. آیا ژل دنبی سبب ایجاد آلرژی در بدن می شود؟

از ترکیبات ژل دنبی می توان به هیالورونیک  اشاره کرد. خلوص این ترکیب در ژل دنبی بسیار بالا می باشد. خلوص بالا و غیر حیوانی بودن آن در بدن سبب ایجاد آلرژی نمی کند.

3. آیا ژل دنبی عوارض دارد؟

به دلیل ترکیبات این محصول عوارض آن تنها به موارد جزئی مانند قرمز و کبود شدن موقت ختم می شود.

سخن پایانی

و اما در پایان این مقاله ما باید خلاصه ای در مورد مطالب ذکر شده در این مقاله مطالبی را به شما ارائه دهیم. همانطور از عنوان این مقاله نیز مشخص است در این مقاله ما در مورد ژل دنبی مطالبی ارائه دادیم. ژل دنبی یکی از ژل های حجم دهنده بدن در بازار می باشد. از این ژل به عنوان جایگزینی برای تزریق چربی و عمل های جراحی و روش های تهاجمی استفاده می شود. ژل دنبی دارای انواع مختلفی می باشد. هر کدام از این انواع مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند. این محصول با ماندگاری خوبی که دارد می تواند هزینه های فرد مصرف کننده را تا حد زیادی کاهش دهد.

بازرگانی ریتا یک شرکت عمده فروشی در زمینه تولید و عرضه محصولات بوتاکس و فیلر است. این شرکت با تیمی از متخصصین و کارشناسان مجرب تشکیل شده است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و به روز، محصولات با کیفیت و با قیمت رقابتی را به مشتریان ارائه می‌دهند.  برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان و تیم حرفه‌ای ما در تماس باشید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۶۸۱۸- ۰۹۹۱۶۹۶۲۸۵۵

ایمیل: info@ritatejarat.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *