همه چیز در مورد ژل الانسه

همه چیز در مورد ژل الانسه در این مقاله توضیح داده شده است. امروزه استفاده از این محصول بسیار افزایش یافته است و علت آن هم ماندگاری بالای این ژل است که یک امتیاز برای آن محسوب می شود. الانسه به 4 دسته تقسیم می شود که همه آن ها از ویژگی های یکسانی برخوردار هستند و تنها تفاوت آن ها در میزان ماندگاری شان است. برای آشنایی با محصول الانسه و کاربردهای آن، انواع این محصول و میزان ماندگاری هر کدام از آن ها به مطالب گفته شده در این مقاله مراجعه نمایید.

بازرگانی ریتا با ارائه محصولات با کیفیت و خدماتی حرفه‌ای، در خرید محصولات بوتاکس و فیلر و ژل به شما کمک می‌کند تا به بهترین نتیجه برسید. در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید.

ژل الانسه

همه افراد دوست دارند که پوستی زیبا و شاداب داشته باشند تا چهره ای جذاب به دست آورند. ژل الانسه از نسل جدید فیلرها بوده و برای جوانسازی و فرم دهی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول پوستی طبیعی و جذاب به شما هدیه می دهد و از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. امروزه مصرف این محصول روز به روز در حال افزایش است و نیاز افراد را در زمینه زیبایی تأمین می کند. اشخاصی که دچار چین و چروک و افتادگی پوست شده اند می توانند از این ژل استفاده نمایند.

مزایای ژل الانسه

با گذشت زمان و پا گذاشتن به سن میانسالی پوست به مرور زمان کلاژن طبیعی خود را از دست می دهد و در نتیجه دچار چین و چروک و افتادگی می شود. امروزه روش های درمانی مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد که یکی از آن ها تزریق ژل است. ژل الانسه یکی از بهترین محصولات بوده که مزیت های فراوانی دارد. از جمله مزایای این محصول آن است که عوارض جانبی خاصی ندارد و دوره درمان آن پس از تزریق بسیار کوتاه است و می توان به فعالیت های روزمره خود ادامه داد.

این محصول با توجه به ترکیباتی که دارد از ماندگاری بسیار بالایی نسبت به سایر ژل ها برخوردار است. الانسه ظاهری طبیعی در پوست ایجاد کرده و باعث جوانسازی پوست می شود. از مزیت های دیگر این ژل حجم دهی به پوست است و استفاده از آن در قسمتی از پوست که حجم خود را از دست داده بسیار مؤثر می باشد. سایر مزایای ژل الانسه این است که سرعت اثربخشی بالایی دارد و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است، علاوه بر این ها قابلیت جذب بالایی هم دارد.

مزایای ژل الانسه

انواع ژل الانسه و کاربردهای آن ها

محصولات الانسه در 4 دسته تولید و به بازار عرضه می گردند و هر کدام از این 4 دسته میزان ماندگاری متفاوتی دارند. ژل الانسه S، الانسه M، الانسه L و الانسه E انواع مختلف این محصول هستند.

ژل الانسه S

ماندگاری این ژل 12 ماه (1 سال) می باشد و برای رفع چین و چروک های سطحی، متوسط و عمیق کارساز است. از کاربردهای این محصول ترمیم خطوط ماریونت، خط خنده و خط اخم است. بخشی از بافت های نرم پوست در اثر افتادگی حجم خود را از دست می دهند در نتیجه با تزریق این ژل حجم از دست رفته آن قسمت ها بازیابی می شود. در بهبود رنگ لایه سطحی پوست که به دلایل مختلفی از بین رفته نیز کاربرد دارد. برای ترمیم جای زخم هم بسیار مؤثر می باشد. قسمت های مختلف صورت که تقارن ندارند با استفاده از این ژل به خوبی برطرف می شوند.

ژل الانسه M

این ژل حدود 18 ماه ماندگاری دارد و از کاربردهای آن می توان به جلوگیری از چین و چروک و خطوط ظریف پوست اشاره کرد. در درمان خطوط ریزی که در اطراف چشم ها وجود دارند نیز بسیار کاربردی می باشد. حجم از دست رفته بافت پوست را بازیابی و درمان می کند. در ترمیم جای زخم نیز کاربرد دارد، برای فرم دهی بینی، چانه و گونه ها نیز بسیار مؤثر می باشد. در صورتی که قسمت های مختلف صورت دچار عدم تقارن باشند با کمک این ژل می توان آن را اصلاح کرد.

ژل الانسه L

این ژل 24 ماه ماندگاری دارد و برای ترمیم و درمان جای جوش بسیار کاربردی می باشد. از کاربردهای دیگر این محصول حجم دهی قسمت های مختلف صورت مانند گونه ها است که دچار فرو رفتگی شده اند. برای درمان خطوط و چین و چروک های عمیق پوست نیز بسیار مؤثر می باشد. تقویت لب و کانتورینگ آن از دیگر کاربردهای این محصول است. برای فرم دهی بینی و درمان چین و چروک های روی بینی نیز از این محصول استفاده می گردد.

ژل الانسه E

ماندگاری این ژل حدود 30 ماه است و برای درمان چین و چروک های سطحی تا عمقی پوست کاربرد دارد. این ژل تمام ویژگی های سایر ژل های الانسه را دارد فقط ماندگاری آن بیشتر از بقیه است. از این ژل به عنوان فیلر لب، گونه و بینی نیز استفاده می شود. سبب حجم دهی بخش های مختلفی از صورت که فاقد حجم هستند می شود. باعث تحریک کلاژن طبیعی و تولید آن می شود. خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.

ژل الانسه E

میزان ماندگاری ژل الانسه

ژل الانسه از ماندگاری بالایی برخوردار است ولی دائمی نیست. این محصول اولین فیلر پوستی است که حق انتخاب برای تعیین مدت زمان ماندگاری را به افراد می دهد و دلیل این است که این ژل 4 نوع دارد که هر کدام ماندگاری متفاوت دارند و شخص زیباجو می تواند مطابق با ماندگاری هر کدام از آن ها یکی را انتخاب کند. ماندگاری بالای این ژل سبب شده تا نیازی به جلسات مکرر برای ترمیم نباشد و از این رو مقرون به صرفه می باشد.

سوالات متداول

1. آیا از ژل الانسه می توان در نواحی حساس صورت مانند اطراف چشم استفاده نمود؟

بله، از این ژل می توان برای درمان خطوط ریز و چین و چروک های اطراف چشم ها نیز استفاده کرد فقط به یاد داشته باشید که کار را باید دست کاردان سپرد.

2. ماندگاری ژل الانسه چقدر است؟

این محصول نسبت به سایر فیلرهای تزریقی برای پوست از ماندگاری بالایی برخوردار است و ماندگاری آن نسبت به انواع مختلفی که دارد بین 12 تا 30 ماه می باشد.

3. کدام یک از انواع ژل الانسه ماندگاری بیشتری دارد؟

ژل الانسه E نسبت به سایر انواع الانسه ماندگاری بیشتری دارد و میزان ماندگاری آن 30 ماه است.

سخن پایانی

داشتن پوستی زیبا خواسته قلبی هر شخصی می باشد و افراد برای حفظ زیبایی پوست خود روش های مختلفی را به کار می گیرند. یکی از راه های زیبا سازی پوست استفاده از محصولات تزریقی و انواع ژل ها می باشد که اصطلاح عامیانه آن همان بوتاکس است. یکی از ژل های تزریقی برای ترمیم مشکلات پوستی از جمله چین و چروک ها و فرورفتگی های پوست ژل الانسه است که از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. از این ژل می توان برای نواحی مختلف صورت استفاده نمود. یک نکته مهم قابل ذکر آن است که این کار حتما باید توسط یک پزشک متخصص و ماهر انجام بگیرد.

بازرگانی ریتا یک شرکت عمده فروشی در زمینه تولید و عرضه محصولات بوتاکس و فیلر است. این شرکت با تیمی از متخصصین و کارشناسان مجرب تشکیل شده است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و به روز، محصولات با کیفیت و با قیمت رقابتی را به مشتریان ارائه می‌دهند.  برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان و تیم حرفه‌ای ما در تماس باشید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۶۸۱۸- ۰۹۹۱۶۹۶۲۸۵۵

ایمیل: info@ritatejarat.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *