ژل نورامیس مزو Neuramis Meso

ژل نورامیس مزو Neuramis Meso  بسیار باکیفیت و ایمن می‌باشد. تزریق این ژل یکی از روش‌های زیبا درمانی است که مزایای بالایی دارد.  ژل نورامیس پوست را شاداب و جذاب می‌کند. انجام آن در مقایسه با روش‌های جراحی کم خطر و اقتصادی‌تر می‌باشد. ژل مزو از هیالورونیک اسید و قند مانیتول و با بکار گیری تکنولوژی شیپ ساخته می‌شود.

این مواد و روش تولید ثبات و پایداری آن را در پوست افزایش می‌دهند. ژل جهت رفع چین و چروک قسمت‌های مختلف پوست صورت و حجم دهی گونه‌ها و لب‌ها بکار می‌رود. افراد مختلف برای پیشگیری از عوارض احتمالی آن باید به توصیه‌های پزشک توجه داشته باشند. در این مقاله با مزایا، کاربرد‌ها و مشخصات ژل نورامیس مزو آشنا خواهید شد.

بازرگانی ریتا با ارائه محصولات با کیفیت و خدماتی حرفه‌ای، در خرید محصولات بوتاکس و فیلر و ژل به شما کمک می‌کند تا به بهترین نتیجه برسید. در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید.

آشنایی با ژل نورامیس مزو

ژل نورامیس مزو یکی از معروف‌ترین ژل‌ها می‌باشد. نورامیس در تنوع بالایی تولید می‌شود. این ژل ساخت شرکت معروف کره‌ای می‌باشد. برند سازنده در ایران بسیار معروف است. این ژل در مزوتراپی استفاده می‌شود که نوعی روش زیبا درمانی می‌باشد. در ترکیب ژل نورامیس مزو از  هیالورونیک اسید بدون کراس لینک و قند مانیتول ۹ درصد استفاده می‌شود. این مواد با پوست افراد سازگاری بالایی دارند و بدون مواد مضر هستند. ژل مزو بدون ترکیب حیوانی می‌باشد و حساسیت خاصی در پوست افراد ایجاد نمی‌کند. هدف اصلی از استفاده‌ی این ژل جوانسازی و رفع چین و چروک پوست انسان می‌باشد.

آشنایی با ژل نورامیس مزو

ژل نورامیس مزو در چه نواحی تزریق می‌شود؟

ژل نورامیس مزو در قسمت‌های مختلف پوست صورت تزریق می‌شود:

  • در اطراف چشم جهت رفع چین و چروک‌های عمیق و سطحی بکار می‌رود.
  • در بین ابرو‌ها و قسمت بالای بینی تزریق می‌شود.
  • در گونه و نواحی نزدیک به آن استفاده می‌شود. افراد مختلف معمولاً ژل را برای پوست صورت تزریق می‌کنند.
  • تزریق ژل در اطراف لب‌ها و جهت رفع چین‌های سطحی و عمیق آن‌ها انجام می‌گیرد.
  • در چانه و اطراف آن کاربرد دارد.
  • در نواحی گردن و قسمت‌های نزدیک به آن نیز این ژل استفاده می‌شود.
  • برای پیشانی و صاف کردن آن کاربرد دارد.

مزایای ژل نورامیس مزو

ژل نورامیس مزو مزایای بالایی برای افراد مختلف دارد. تزریق این ژل با کمترین درد همراه می‌باشد و نیاز به جراحی ندارد. پزشکان در صورت نیاز از داروی بی حس کننده در نواحی تزریق استفاده می‌کنند. این ژل پوست را مرطوب و جوان نگه می‌دارد و میزان زیبایی و جذابیت پوست انسان را افزایش می‌دهد. بیشتر تزریق کنندگان از نتیجه‌ی آن راضی می‌باشند. ژل مزو با سوزن ظریف تزریق می‌شود و بعلت ترکیبات سازنده‌ی آن ایمن است.

اثر گذاری این ژل سریع می‌باشد و مدت ماندگاری آن بالاتر است. ژل نورامیس با استفاده از تکنولوژی شیپ تولید می‌شود که کیفیت بسیار بالایی دارد. تزریق این ژل مانند سایر روش‌ها به هزینه‌ی بالایی نیاز ندارد. بنابر این از نظر اقتصادی به صرفه‌تر می‌باشد. یکی دیگر از مزایای مهم ژل نورامیس کم عوارض بودن آن است. اگر شخص دریافت کننده نکات بهداشتی مربوط به تزریق ژل را رعایت کند در مدت کوتاهی نواحی مورد نظر بهبود می‌یابد.

مزایای ژل نورامیس مزو

کاربرد‌های ژل نورامیس مزو

ژل نورامیس مزو کاربرد‌های متفاوتی دارد. مهم‌ترین کاربرد آن رفع چین و چروک پوست صورت انسان می‌باشد. صاف کردن صورت با تزریق ژل سبب شادابی و جوانی آن می‌شود. پوست افراد مختلف در اثر بالا رفتن سن و کمبود الاستین و کلاژن شل می‌شود. تزریق  ژل این مواد از دست رفته را دوباره احیا کرده و پوست را آبرسانی می‌کند. همچنین با بالا بردن میزان سفتی پوست  پایداری و استحکام بالایی به آن می‌بخشد.

یکی دیگر از کاربرد‌های ژل مزو حجم دهی به گونه‌ها و لب‌ها می‌باشد. امروزه این روش بسیار پرکاربرد است. گونه‌ها با دریافت ژل برجسته شده و لب‌ها حالت پف مانندی پیدا می‌کنند. در نهایت زیبایی خاصی در صورت افراد بوجود می‌آید. همچنین این ژل برای رفع جای زخم و جوش بکار می‌رود. تیرگی‌ها و ظاهر ناخوشایند پوست با دریافت ژل از بین می‌روند.

بررسی ماندگاری ژل نورامیس مزو

ماندگاری ژل نورامیس مزو به جنس پوست، سن، نحوه‌ی تزریق و مراقبت شخص بستگی دارد. در افراد جوان‌تر بعلت پوست سفت و مقاوم آن‌ها ماندگاری ژل بالا می‌باشد. دریافت کنندگان ژل مراقبت‌های پس از تزریق را باید رعایت کنند. چون در افزایش دوام ژل مؤثر می‌باشند. طبق بررسی‌ها مدت ماندگاری ژل مزو ۶ تا ۱۲ ماه است. در متغیر بودن زمان عوامل گفته شده در بالا تأثیر دارند. در سال اول میزان ماندگاری ژل نسبت به سال‌های دیگر بالا می‌باشد. ژل پس از  اتمام  دوره دوباره باید در پوست تزریق شود. ترکیبات و تکنولوژی این ماده در ثبات و ماندگاری آن مؤثر می‌باشند.

توصیه‌های قبل از تزریق ژل نورامیس مزو

قبل از تزریق ژل نورامیس مزو برای اثر گذاری بهتر و جلوگیری از عوارض احتمالی آن لازم است به چند توصیه توجه داشته باشید:

  • قبل از تزریق هر گونه مواد آرایشی را از صورت خود پاک کنید.
  • اگر آلرژی و بیماری خاصی دارید با پزشک در میان بگذارید. چون ممکن است هنگام تزریق و پس از آن با مشکلات ناخواسته روبرو شوید.
  • نباید قبل از تزریق ژل الکل، مشروب، سیگار و انواع مست کننده مصرف کنید.
  • سلامت دندان‌های خود را بررسی کرده و ۲ یا ۳ روز قبل از آن اپیلاسیون انجام ندهید.

توصیه‌های قبل از تزریق ژل نورامیس مزو

توصیه‌های بعد از تزریق ژل نورامیس مزو

پس از تزریق ژل نورامیس مزو نیز رعایت یکسری نکاتی جهت پیشگیری لازم می‌باشد.

  • در روز اول پس از تزریق به هیچ عنوان از لوازم آرایشی استفاده نکنید. چون ممکن است باعث ایجاد آلرژی در نواحی تزریق شود.
  • مکمل‌ها، ویتامین‌ها و دارو‌های رقیق کننده‌ی خون مصرف نکنید.
  • پس از تزریق ژل فعالیت‌های سنگین انجام ندهید. همچنین بهتر است ورزش کردن را متوقف کنید.
  • برای کاهش درد ناشی از تزریق استفاده از کمپرس یخ توصیه می‌شود.
  • نواحی مورد نظر را فشار یا ماساژ ندهید.
  • در روز تزریق آب به پوست خود نزنید.

سؤالات متداول

1. چه کسانی می‌توانند ژل نورامیس مزو تزریق کنند؟

کسانی که سالم هستند و بیماری قلبی، میگرن و خود ایمنی ندارند. همچنین سن شخص باید بالای ۱۸ سال باشد.

2. در صورتی که مراقبت‌های پس از تزریق رعایت نشود چه عوارضی در پوست افراد بوجود می‌آید؟

عوارضی مانند تورم، قرمزی، عفونت، خارش، حالت تهوع، احساس ناراحتی و درد در نواحی تزریق بوجود می‌آیند. همچنین بهبودی نواحی تزریق مدت زیادی طول می‌کشد.

3. تزریق کنندگان ژل نورامیس مزو چه زمانی تأثیر آن را مشاهده می‌کنند؟

تزریق کنندگان این ژل بلافاصله پس از دریافت ماده می‌توانند تأثیر آن را در پوست خود مشاهده کنند.

سخن پایانی

ژل نورامیس مزو از مواد باکیفیت و بدون ترکیبات حیوانی ساخته می‌شود. انجام آن حساسیت خاصی در پوست صورت ایجاد نمی‌کند. این ژل در اطراف چشم، گونه‌ها، اطراف لب و گردن تزریق می‌شود. انجام ژل تقریباً بدون عوارض می‌باشد اما افراد باید مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق را رعایت کنند. هنگام تزریق در مورد بیماری‌های خاص خود باید با پزشک مشورت نمایید. ماندگاری این ژل حدود ۶ الی ۱۲ ماه می‌باشد. سن و میزان تزریق در دوام ژل مؤثر می‌باشند.  ژل نورامیس  در مزوتراپی بکار می‌رود. امروزه استفاده از این روش جهت برجسته سازی گونه‌ها و رفع چین و چروک پوست بسیار رایج شده است.

بازرگانی ریتا یک شرکت عمده فروشی در زمینه تولید و عرضه محصولات بوتاکس و فیلر است. این شرکت با تیمی از متخصصین و کارشناسان مجرب تشکیل شده است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و به روز، محصولات با کیفیت و با قیمت رقابتی را به مشتریان ارائه می‌دهند.  برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان و تیم حرفه‌ای ما در تماس باشید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۶۸۱۸- ۰۹۹۱۶۹۶۲۸۵۵

ایمیل: info@ritatejarat.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *