معرفی ژل دنبی مدل H

معرفی ژل دنبی مدل H از آن جهت مهم است که امروزه به عنوان یک ابزار نوین پزشکی و شگفت انگیز برای ترمیم و رفع چین و چروک ها، فرم دهی و زاویه دهی به صورت و حجم دهی به سینه ها و باسن مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی که دارد مورد استقبال زیاد قرار گرفته است. این محصول علاوه بر رفع نواقص و مشکلات پوست و صورت، باعث طراوت و زیبایی می شود. بدون اینکه عوارض جانبی داشته باشد و یا همراه با احساس درد و ناراحتی باشد.

بازرگانی ریتا با ارائه محصولات با کیفیت و خدماتی حرفه‌ای، در خرید محصولات بوتاکس و فیلر و ژل به شما کمک می‌کند تا به بهترین نتیجه برسید. در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید.

آشنایی با ژل دنبی مدل H

این محصول بر پایه اسید هیالورونیک مطابق با استاندارد های تعریف شده تولید شده است و توانسته است که در سراسر جهان به محبوبیت فراوانی دست یابد. این ژل به منظور زیبایی صورت و سایر اعضای بدن طراحی شده است که تاثیرات زیادی در از بین بردن نقایص دارد. در واقع به عنوان یک فیلتر پر کننده به بازیابی حجم بافت، کمک می کند. اسید هیالورونیک موجود در این ژل، متشکل از واحد های دی ساکارپد اسید، D –گلوکورونیک و N – استیل است که بدن به صورت طبیعی این ماده را دارد به همین دلیل تزریق آن باعث آلرژی و یا خطر نمی شود. این ژل ساخت کشور کره جنوبی است و تا یک سال ماندگاری دارد.

ژل دنبی مدل H در چه نواحی تزریق می شود؟

این ژل برای نواحی مختلف بدن چون؛ سینه، پهلوها، باسن، صورت چون فک، گونه، بینی به طور کلی برای رفع چین و چروک ها قابل تزریق است. بعد از تزریق بلافاصله نتیجه آن قابل مشاهده است و نیازی نیست که بعد از تزریق، شخص به مدت طولانی به استراحت بپردازد. شما می توانید بعد از استفاده از این محصول، به کار های روزمره خود بپردازد. عوارضی بعد از تزریق مشاهده نمی شود و ممکن است فقط باعث کبودی خیلی کم شود. هنگام تزریق نیازی نیست که بیمار را بیهوش کرد با ایجاد بی حسی موضعی بدون هیچ گونه درد و خطر ناشی از بیهوشی، می توان آن را انجام داد.

ژل دنبی مدل H در چه نواحی تزریق می شود؟

مزایای ژل دنبی مدل H

یکی از مهم ترین مزایای این محصول، بازگشت طراوت و زیبایی، افزایش اعتماد به نفس و بالا رفتن روحیه است. چرا که ممکن است به مرور زمان به خاطر افزایش سن و یا به خاطر بیماری و اتفاقات خاصی قسمت هایی از اعضای بدن حجم بافتی خودش را از دست بدهد. این باعث می شود به لحاظ ظاهری نه تنها شخص را دچار مشکل کند به لحاظ روحی هم فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. با تزریق این ژل توسط پزشک متخصص، بافت ها بازیابی شده و چین و چروک ها از بین می رود.

علاوه بر رفع نقایص چهره، برای فرم دهی اعضای دیگر بدن هم مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در موقع تزریق این ژل بر خلاف روش های جراحی دیگر، شخص کم ترین درد را احساس می کند یا اصلا حس نمی کند. همانطور که گفتیم نیاز به بیهوشی نیست ضمنا طول درمان ندارد فرد می تواند به فعالیت های خود بدون تاخیر و بدون اینکه نیاز به استراحت کردن باشد بپردازد. این ژل باعث رطوبت رسانی به پوست می شود و کلاژن های پوست را برای بازسازی تحریک می کند در نتیجه باعث شادابی پوست می شود.

کاربردهای ژل دنبی مدل H

امروزه با توجه به پیشرفت های تکنولوژی و اهمیت سلامتی و زیبایی، روش های نوینی برای زیبا سازی و ترمیم چهره ایجاد شده است. برخی از این روش ها به صورت جراحی انجام می گیرد و برخی نیز به روش غیر جراحی به وسیله ی ابزار هایی چون ژل دنبی مدل H صورت می پذیرد. با استفاده از این محصول رفع کردن و بازسازی کردن مشکلات پوستی و حجم دادن به بافت ها دور از ذهن نیست. این ژل مورد تایید اکثر پزشکان جهان قرار گرفته است و می توان به وسیله ی آن صورت را زاویه سازی کرد.

همچنین اگر بینی فرم قوز مانندی داشته باشد می توان آن را تغییر داد. کاشت گونه، حجم دادن به باسن و سینه ها، رفع کردن چین و چروک های موجود در قسمت های مختلف بدن از کاربرد های مهم این محصول می باشد. طی یک فرآیند ساده، سریع و طبیعی به زیر پوست تزریق می شود بدون آنکه عوارض جانبی داشته باشد. البته باید توجه داشته باشید که این محصول را نباید به زیر چشم استفاده کنید.

کاربردهای ژل دنبی مدل H

بررسی ماندگاری ژل دنبی مدل H

این محصول همانطور که گفتیم برای فرم دهی و حجم دهی مورد استفاده قرار می گیرد کیفیت بسیار بالا و کاربرد های زیادی دارد. ماندگاری این ژل از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به جنس پوست و متابولیسم بدن بستگی دارد. اما به طور کلی تا یک سال تمام می تواند دوام داشته باشد. عوامل دیگری که می تواند مدت زمان ماندگاری آن را تحت تاثیر قرار بدهد سن و نوع تغذیه است. برای افزایش ماندگاری آن حتما باید دقت داشته باشید 24 ساعت قبل از تزریق، از دارو های رقیق کننده خون استفاده نکنید. ضمنا از مصرف الکل خودداری نمایید در غیر این صورت دوام آن کمتر از 10 ماه می باشد.

توصیه های قبل از تزریق ژل دنبی مدل H

قبل از تزریق ژل دنبی مدل H با رعایت کردن مواردی می توان عوارض آن را کاهش و ماندگاری این محصول را افزایش داد. بنابراین بهتر است قبل از تزریق این محصول، از مصرف کردن دارو های ضد التهابی مثل؛ آسپرین، ژلوفن خودداری کرد. اگرچند روز قبل از استفاده از ژل مشکل دندان داشته و بدین منظور به دندانپزشک مراجعه کرده اید باید مدتی را صبر کنید تا اثر دارو های مصرفی و همچنین آمپول های بی حس کننده از بدن خارج شود. چنانچه به صورت مداوم به ویروس تبخال مبتلا می شوید برای استفاده از فیلر حتما باید با پزشک مشورت نمایید. چند روز قبل از تزریق نباید هر گونه مواد مخدر و مشروبات الکلی مصرف شود.

توصیه های بعد از تزریق ژل دنبی مدل H

در صورت وجود درد یا هر گونه کبودی پس از تزریق، روزی دو بار و هر دفعه به مدت چند دقیقه از کمپرس سرد استفاده نمایید. هرگز آن قسمتی از بدن را که ژل دنبی مدل H تزریق شده است دستکاری یا ماساژ ندهید. تا 3 روز به ناحیه تزریق آب نزنید و از رفتن به استخر جدا خودداری کنید. تا می توانید غذای خنک میل کنید و از خوردن غذاهای گرم و داغ اجتناب کنید.

محیط هایی که هوای گرمی دارند تا چند روز در آن جا قرار نگیرید و مواظب باشید خورشید به طور مستقیم به ناحیه تزریق تابش نداشته باشد. از مواد شیمیایی و آرایشی برای چند روز استفاده نکنید و تا می توانید آب و مایعات میل نمایید.

توصیه های بعد از تزریق ژل دنبی مدل H

سوالات متداول

1. ماندگاری ژل دنبی مدل H چقدر است؟

به طور معمول ماندگاری این ژل پس از تزریق 12 ماه می باشد. البته به عواملی چون سن، شرایط بدنی، تغذیه و مراقبت ها هم بستگی دارد.

2. مهم ترین کاربرد های ژل دنبی مدل H چیست؟

ژل دنبی مدل H بیشتر برای زاویه دهی به صورت و فرم دهی به گونه ها، بینی و چونه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای حجم دادن به باسن و سینه ها هم کاربرد دارد.

3. بعد از تزریق ژل دنبی مدل H چه مواردی را باید رعایت کرد؟

نباید نوشیدنی ها و غذاهای گرم مصرف کرد همچنین نباید تا چند روز به ناحیه تزریق، آب زد و یا دستکاری کرد. از قرار گرفتن در محیط های خیلی گرم و خیلی سرد هم باید دوری کرد.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد این محصول اطلاعات جامع و کاملی را در اختیارتان قرار دهیم. نهایتا باید گفت که در حال حاضر این ژل به عنوان یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین فیلر های تزریق و حجم دهنده در جهان محسوب می شود که مورد تایید اکثریت پزشکان قرار گرفته است. ماندگاری آن بسیار زیاد است و موقع تزریق، به بی حسی موضعی احتیاج دارد و نه به بی هوشی.

همچنین درد آن چنانی ندارد که باعث شود شما را از کارهای روزمره زندگی باز دارد. به صورت سریع و کاملا طبیعی بلافاصله کارایی خودش را نشان می دهد. این ژل بیشتر برای رفع چین و چروک، فرم دهی و زاویه دهی به صورت مورد استفاده قرار می گیرد. البته قبل از تزریق و بعد از تزریق باید نکاتی رعایت شود.

بازرگانی ریتا یک شرکت عمده فروشی در زمینه تولید و عرضه محصولات بوتاکس و فیلر است. این شرکت با تیمی از متخصصین و کارشناسان مجرب تشکیل شده است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و به روز، محصولات با کیفیت و با قیمت رقابتی را به مشتریان ارائه می‌دهند.  برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان و تیم حرفه‌ای ما در تماس باشید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۶۸۱۸- ۰۹۹۱۶۹۶۲۸۵۵

ایمیل: info@ritatejarat.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *