معرفی کامل ژل رووفیل

ژل رووفیل، یکی از معروف‌ترین و مرغوب‌ترین برند‌های ژل, موجود در بازار است. در سال‌های گذشته  برندهای ژل بسیار اندک بود، اما در حال حاضر انواع ژل‌های مختلف در بازار وجود دارد و نیاز به تحقیقات زیادی، برای انتخاب بهترین برند خواهد بود. این ژل (REVOFIL) یکی از ژل‌های عالی و با کیفیت است. این محصول ویژگی‌های زیادی دارد که باعث تغییرات جذاب و شگفت انگیزی در چهره شما خواهد شد. اگر شما اطلاعات کافی درباره ژل‌ها به دست آورده باشید، به راحتی می‌توانید ژل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه مقاله قصد داریم، طرفداران زیبایی را با ویژگی‌های عالی، این ژل آشنا کنیم.

بازرگانی ریتا با ارائه محصولات با کیفیت و خدماتی حرفه‌ای، در خرید محصولات بوتاکس و فیلر و ژل به شما کمک می‌کند تا به بهترین نتیجه برسید. در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید.

توضیح مختصر در مورد ژل رووفیل

این ژل مانند بقیه ژل‌ها از ماده‌ی هیالورونیک اسید، تشکیل شده است. این ماده به طور طبیعی در مفاصل و غضروف‌های بدن وجود دارد و یک نگهدارنده و جاذب پر قدرت برای آب است. این ژل علاوه بر خاصیت پر کنندگی، آبرسان و جوانساز پوست نیز هست و بعد از تزریق به صورت شما شادابی و زیبایی زیادی می‌بخشد. این محصول در کشور کره جنوبی و با خاص‌ترین و بالاترین تکنولوژی ساخته شده است. این محصول کاربردهای زیادی برای انواع پوست دارد. کاربرد اصلی آن برای رفع عیوب چهره و زیبایی بخشیدن به  صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی های ژل رووفیل

از ویژگی های ژل رووفیل عبارتند از:

  • ژل رووفیل باعث بالا رفتن کیفیت پوست، جوانسازی و کند شدن روند پیری خواهد شد.
  • ماده‌ی اصلی آن یعنی هیالورونیک اسید، در ترکیبات اکثر فیلرها و ژل‌ها استفاده می‌شود و اثر بخشی زیادی روی پوست دارد. امکان بروز آلرژی در آن بسیار پایین است و برای همه افراد مناسب است.
  • یکی از انتخاب‌های عالی برای از بین بردن، چین و چروک‌های عمقی پوست، تزریق این محصول است.
  • از ویژگی‌ها و کاربرد های اصلی مصرف این ژل، حجم دهی و زیبا کردن لب‌ها است.
  • ماندگاری این ژل نسبت به ژل‌های دیگر بسیار بالا است و آثار آن تا مدت‌ها روی پوست باقی می‌ماند.

ویژگی های ژل رووفیل

مزایای ژل رووفیل

این محصول دارای مزایای زیادی است، که در ادامه بحث با برخی از این مزایا آشنا خواهیم شد:

  • این ژل قابلیت ایجاد ظاهری طبیعی و ایجاد حجم یکسان را دارد و از بهترین ژل‌ها برای زیباتر کردن پوست است.
  • این ژل پوست را جوانسازی می‌کند.
  • نسبت به ژل‌های دیگر ماندگاری بالایی دارد.
  • به راحتی انواع چین و چروک‌های عمیق پوست را از بین می‌برد و پوستی جوان و شاداب به شما هدیه می‌دهد.
  • اصلا حساسیت زا نیست.
  • از بهترین و به روزترین مواد جهان تشکیل شده است و از بهترین انتخاب‌ها برای شما می‌باشد.
  • بعد از تزریق، سریعا روی پوستتان جا می‌افتد.

انواع ژل رووفیل و کاربردهای آن ها

این محصول انواع مختلفی دارد، که هر کدام از آن‌ها کاربرد خاصی دارند. انواع ژل رووفیل شامل ۴ مورد است، که در ادامه مقاله کاربرد هر کدام از آن‌ها را جداگانه توضیح خواهیم داد:

  • مدل رووفیل فاین
  • مدل رووفیل پلاس
  • مدل رووفیل اولترا
  • مدل اولترا والیوم

ژل رووفیل فاین

مدل رووفیل فاین (Revofil Fine)، دارای اسید هیالورونیک خالص و پیتیدهای بیومیمتیک است. الیگوپیتید ۷۲، موجود در این ترکیب، باعث جذب اسید هیالورونیک و کند شدن روند تخریب آن می‌شود، به همین دلیل زمان ماندگاری این ژل بسیار طولانی است. الیگوپیتید ۵۰، موجود در آن، باعث تحریک کلاژن سازی، خاصیت ضد التهابی و تولید اسید هیالورونیک  می‌شود. مدت زمان ماندگاری این مدل ژل، حدود ۹ ماه است. البته میزان ماندگاری بستگی به میزان چین و چروک، نوع پوست، روش تزریق و مقدار ژل دارد. از رووفیل فاین برای تزریق در محدوده تمپورال، لب، گونه و ناحیه زیر چشم استفاده می‌شود.

ژل رووفیل فاین

ژل رووفیل پلاس

مدل رووفیل پلاس (Revofil plus) این محصول نیز دارای الیگوپیتید ۵۰ و ۷۲ است. همانطور که در مبحث قبل گفته شد، این ترکیبات باعث تحریک کلاژن سازی، کند شدن روند تجزیه هیالورونیک و تولید هیالورونیک اسید در پوست می‌شود. ماندگاری این مدل رووفیل، حدود ۱۲ ماه است و از آن برای ترمیم چین و چروک‌های عمیق و خطوط عمقی استفاده می‌شود و هم چنین باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست خواهد شد. این محصول بیشتر در ناحیه‌های مانند بینی، خطوط ماریونت، فرورفتگی‌های پوستی، گونه‌ها، فک، لب، چانه، خطوط ریز گردن و محدوده‌ی تمپورال استفاده می‌شود.

ژل رووفیل اولترا

رووفیل اولترا (Revofil Ultra) برای ترمیم چین و چروک‌های میانی و عمیق پوست استفاده می‌شود. مدل روفییل اولترا با توجه ویژگی‌های زیادی که دارد، برای لیفت‌های غیر جراحی استفاده می‌شود. این محصول نیز، مانند مدل‌های قبلی حاوی الیگوپیتید ۵۰ و الیگوپیتید ۷۲ است، که همان خواص مدل‌های قبل یعنی کلاژن سازی و کاهش روند تخریب اسید هیالورونیک را دارد و باعث قوام پوست می‌شود. ماندگاری این مدل ژل حدود ۱۲ ماه است و در ناحیه‌های لب، پیشانی، بینی، فک، چانه و ماربونت و … تزریق می‌شود. البته میزان ماندگاری ژل، بستگی زیادی به نوع پوست و میزان عمق چین و چروک‌ها و مکان تزریق آن دارد.

ژل رووفیل اولترا والیوم

ژل رووفیل اولترا والیوم (Revofil Ultra) برای پر کردن چین و چروک‌های پوستی صورت و قرینه سازی آن استفاده می‌شود. این مدل ژل به علت کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد، مورد توجه افراد قرار گرفته است. حجم این ژل حدود ۱۰ سی ‌سی است و علاوه بر رفع چین و چروک‌های پوستی، وجود هیالورونیک اسید موجود در آن باعث آبرسانی، جوانسازی و شادابی پوست بسیار خواهد شد، به همین دلیل به این ژل، ژل دو فاز گفته می‌شود. این ژل بیشتر در نواحی پیشانی، فک، ماربونت و… مصرف می‌شود و باعث جوانسازی و شادابی پوست می‌شود.

میزان ماندگاری ژل رووفیل

ماندگاری ژل رووفیل بسته به نوع ژل و نوع پوست متفاوت است. اما در کل مدت ماندگاری تقریبی آن حدود ۹ تا  ۱۲ ماه است، که نسبت به مابقی ژل‌ها مدت زمان بسیار زیادی است. این ژل در این مدت دیگر نیازی به ترمیم و شارژ مجدد نیاز ندارد. البته ماندگاری این محصول بستگی به مواردی مانند ویژگی‌های فردی، سبک زندگی، سطح استرس، نوع تغذیه، تکنیک و روش تزریق، پزشک و نوع ژل دارد. برای ماندگاری بهتر این محصول، بهتر است  تزریق آن توسط پزشکان ماهر انجام شود و از مواد درجه یک برای، تزریق استفاده کنید.

میزان ماندگاری ژل رووفیل

نواحی تزریق ژل رووفیل

از این ژل برای پر کردن خطوط و رفع چین و چروک‌های سطحی تا عمیق پوست صورت و  برای فرم دادن به اجزای صورت انجام می‌شود. در واقع تزریق ژل رووفیل در ناحیه‌های زیر استفاده می‌شود:

  • فیلر بینی
  • تزریق ژل چانه
  • تزریق ژل خط خنده
  • تزریق ژل خط اخم
  • تزریق ژل گونه
  • کانتورینگ صورت

هم چنین این ژل برای پشت دست و ناحیه گردن نیز کاربرد دارد. اما کاربرد اصلی آن برای حجم دهی به لب و گونه است و تزریق آن باید به درستی انجام شود. این ژل دارای انواع مختلفی است و هر کدام از آن‌ها برای قسمتی از بدن قابل استفاده است. بهتر است، نسبت به مکان مورد نظر ، نوع ژل رووفیل خود را انتخاب کنید.

سخن پایانی

ژل رووفیل، یکی از بهترین، پیشرفته‌ترین و معروف‌ترین ژل‌های زیبایی است که در کشور کره ساخته می‌شود. از موارد کاربردی آن بر رفع چین و چروک‌های صورت، کانتورینگ و حجم دادن لب است. این ژل در مقابل ژل‌های دیگر، ماندگاری تا حدود ۱۲ ماه دارد. این محصول یک برند معتبر جهانی است که از سه نوع فیلر تشکیل شده است و برای کانتور کردن و بازسازی بافت‌های مرده پوست صورت استفاده می‌شود. افراد سال‌خورده و افردای که پوست آن‌ها زودتر از موعود پیر شده است، می‌توانند برای جوان شدن مجدد پوستشان از این ژل استفاده کنند. بهتر است قبل از تزریق این ژل، با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

بازرگانی ریتا یک شرکت عمده فروشی در زمینه تولید و عرضه محصولات بوتاکس و فیلر است. این شرکت با تیمی از متخصصین و کارشناسان مجرب تشکیل شده است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و به روز، محصولات با کیفیت و با قیمت رقابتی را به مشتریان ارائه می‌دهند.  برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان و تیم حرفه‌ای ما در تماس باشید.

سوالات متداول

1. آیا تزریق ژل رووفیل ایمنی لازم را دارد؟

این ژل با تجهیزات و تمامی استانداردهای جهانی بررسی شده است و تزریق آن کاملا ایمنی و سالم است.

2. هزینه تزریق ژل رووفیل چقدر است؟

این محصول به علت داشتن، فرمولاسیون عالی که دارد، از قیمت بالایی برخوردار است. البته نسبت به میزان تزریق، ناحیه تزریق و …هزینه‌های آن متفاوت است.

3. نحوه صحیح تزریق آن به چه صورت است؟

این ژل حتما باید توسط پزشک متخصص زیبایی انجام شود. تزریق آن با یک بی حسی موضعی انجام می‌شود.

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۶۸۱۸- ۰۹۹۱۶۹۶۲۸۵۵

ایمیل: info@ritatejarat.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *