ژل پرفکتا و انواع آن

ژل پرفکتا و انواع آن با توجه به پر طرفدار بودن ان در ایران از آمار فروش خوبی برخودار می باشد. امروزه افراد بسیاری به افزایش زیبایی و یا رفع مشکلات صورت خود فکر می کنند. برای اینکار راه های بسیاری وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از ژل های حجم دهنده می باشد. ژل پرفکتا یکی از ژل های پر کاربرد در حوزه سلامت و زیبایی می باشد. ژل پرفکتا در بخش های مختلف بدن و صورت قابل استفاده بوده و در بخش های بعد در مورد مزایا و کاربرد های این محصول نیز صحبت خواهد شد. ژل پرفکتا انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگی های مختص به خود می باشند.

بازرگانی ریتا با ارائه محصولات با کیفیت و خدماتی حرفه‌ای، در خرید محصولات بوتاکس و فیلر و ژل به شما کمک می‌کند تا به بهترین نتیجه برسید. در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید.

ژل پرفکتا چیست؟

ژل پرفکتا یکی از ژل های حوزه آرایشی بهداشتی می باشد. این ژل نیز مانند اغلب ژل های حجم دهنده ابتدا برای کارهای درمانی مورد استفاده قرار می گرفت. ژل پرفکتا مانند دیگر ژل ها به صورت تزریقی وارد ناحیه مورد نظر ما می شود. پرفکتا محصولی تولید شده توسط شرکتی فرانسوی می باشد که در ایران طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده است. برای تزریق این محصول توصیه می کنیم با متخصصان زیبایی مشورت کرده و سپس از ان استفاده کنید. ژل پرفکتا دارای طول عمر بوده و پس از گذشت آن باید برای تزریق دوباره به متخصص مراجعه شود.

مزایای ژل پرفکتا

مزایای ژل پرفکتا یکی از دلایلی است که مردم را به استفاده از این ژل ترغیب می کند. این ژل مزایای زیادی دارد به طوری که نمی توان همه آن ها در این بخش ذکر کرد. البته مهم ترین مزایای ژل پرفکتا عبارت اند از:

  1. نتیجه دهی در کمترین زمان: شما می توانید نتیجه استفاده از این ژل را در زمان بسیار کمی مشاهده کرده و نتیجه نهایی را در مدتی حدود چند روز مشاهده کنید.
  2. سطح ایمنی بالا: این نوع ژل ایمنی بسیار بالایی دارد. ایمنی بالا در عین کم بودن عوارض این ژل سبب شده است تا این محصول به یکی از ژل های توصیه شده توسط متخصصان تبدیل شود.

مزایای ژل پرفکتا

انواع ژل پرفکتا و کاربرد های آن ها

همانطور که در بخش های قبل نیز ذکر شد ژل پرفکتا دارای انواع مختلفی می باشند. این انواع هر کدام دارای کاربرد ها و ویژگی های خاص خود می باشند. اگر شما نیز قصد خرید این ژل را دارید حتما قبل از خرید انواع آن را بررسی کرده و بهترین نوع ژل پرفکتا را خریداری نمایید.

ژل پرفکتا دیپ

دیپ یکی از انواع معروف ژل پرفکتا می باشد که توسط شرکت فرانسوی تهیه و گسترش داده شده است. این ژل دارای غلظت متوسطی (20 میلی گرم) در میلی گرم را دارا می باشد. این ژل پس از استفاده ممکن است التهاباتی را روی محل استفاده به وجود آورد. با مشاهده ورم و این التهابات کنترل خود را از دست نداده و نگران نباشید چرا که ایجاد این التهابات پس از تزریق این طبیعی می باشد. شما می توانید با سافتاده از کمپرس یخ از تورم محل استفاده بکاهید. بیشترین کاربرد ژل پرفکتا دیپ مربوط به صورت و رفع چین و چروک آن می باشد.

ژل پرفکتا لاینز

لاینز یکی دیگر از آن ژل هایی است که اکثر مردم به خصوص بانوان مشتاق استفاده از آن می باشند. این محصول با داشتن عوارض کم و در عین حال بازده خوب می تواند گزینه خوبی برای فیلر انتخاب شما باشد. ژل پرفکتا لاینز اغلب جهت روشن سازی پوست محل های مورد نظر (بیشتر در دور چشم استفاده می شود) به صورت یکنواخت مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما به دنبال فیلری با کیفیت و مناسب برای اطراف چشم، به خصوص برای پر کردن زیر چشم خود هستید، ژل پرفکتا مدل لاینز را پیشنهاد می کنیم.

ژل پرفکتا درم

درم یکی دیگر ژل های دسته پرفکتا می باشد که در این مقاله قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم . این ژل که توسط همان شرکت سازنده ژل های پرفکتا تهیه و عرضه می شود، دارای کیفیتی مثال زدنی در بین انواع ژل پرفکتا می باشد. اگر بسته این محصول را باز کنید با یک سرنگ یک میلی لیتری روبرو می شود که در آن ماده ای با غلظت 20 میلی گرم در میلی لیتر پر شده است. این ژل اغلب در لایه های بالایی پوست تریق شده و برای رفع چین چروک سطحی می باشد.

ژل پرفکتا درم

ژل پرفکتا ساب اسکلین

ساب اسکلین یکی از پر کاربرد ترین ژل های پرفکتا محسوب می شود. این ژل اغلب برای تزریق به کل صورت استفاده می شود. به دلیل استفاده گسترده آن برخلاف ژل هایی که تا کنون مطالعه کردیم درون بسته بندی ان به دو صورت ژل قرار می گیرند. اولین حالت یک سرنگ سه میلی لیتری می باشد و دومین حالت سه عدد ژل یکی میلی لیتری. توجه داشته باشید که محتوای درونی این سرنگ ها در دو حالت یکسان می باشد. کاربرد این ژل مربوط به  لایه های زیرین پوست می باشد. از این ژل برای زاویه سازی، پر کردن گونه و مواردی از این قبیل استفاده می شود.

ژل پرفکتا کامپیلمنت

کامپیلمنت یکی از ژل های زیر مجموعه پرفکتا می باشد که در نود درصد مواقع جهت تزریق آن به زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل استفاده زیاد از این ژل در زیر چشم، در ایران این ژل را ژل زیر چشمی پرفکتا نیز می شناسند. این ژل مانند انواع دیگر ژل پرفکتا بر پایه هیالورونیک اسید می باشد که خطری برای محل مورد استفاده ندارد. هیالورونیک اسید در بدن ما به صورت طبیعی وجود دارد که با کم تر شدن ان چین چروک روی پوست ایجاد می شود. از این ژل می توان برای از بین بردن حساسیت نیز استفاده کرد.

میزان ماندگاری ژل پرفکتا

میزان ماندگاری ژل پرفکتا یکی از ویژگی های این ژل به حساب می آید. این ژل دارای طول عمر زیادی بوده و می تواند در هزینه شما نیز صرفه جویی ایجاد کند.  این ژل دارای طول عمری حدود 6 ماه می باشد. برای اینکه بتواند به طور کامل 6 ماه این ژل را به صورت سالم نگهداری کنید باید از موارد زیر اجتناب نمایید.

  1. پس از تزریق این ژل به مدت یک روز (24 ساعت) از قرار گرفتن در دمای زیر صفر درجه و مقابل اشعه UV اجتناب نمایید.
  2. 3 هفته پس از تزریق ژل از رفتن به استخر و سونا جلوگیری نمایید.

سخن پایانی

ژل پرفکتا یکی از ژل های حجم دهنده با کیفیت در بازارهای ایرانی می بشد. این ژل تولید شده کشور فرانسه بوده و به صورت وارداتی در بازار های داخلی وجود دارد. ژل پرفکتا دارای انواع مختلفی می باشد که در این مقاله در مورد معروف ترین آن ها بحث شد. اگر شما نیز قصد خرید یکی از ژل های زیر مجموعه پرفکتا را دارید توصیه می کنیم این مقاله را خوب مورد مطالعه قرار دهید. در این مقاله راه های جلوگیری از خراب شدن این ژل و یا ایجاد مشکل در صورت شما پس از تزریق ذکر شد. این ژل دارای طول عمر 6 ماهه میباشد که اگر از آن به درستی استفاده شود می توان به طور کامل از آن استفاده نمود.

بازرگانی ریتا یک شرکت عمده فروشی در زمینه تولید و عرضه محصولات بوتاکس و فیلر است. این شرکت با تیمی از متخصصین و کارشناسان مجرب تشکیل شده است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و به روز، محصولات با کیفیت و با قیمت رقابتی را به مشتریان ارائه می‌دهند.  برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان و تیم حرفه‌ای ما در تماس باشید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۶۸۱۸- ۰۹۹۱۶۹۶۲۸۵۵

ایمیل: info@ritatejarat.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *