تفاوت ژل نورامیس و رووفیل

تفاوت ژل نورامیس و رووفیل در کاربرد، مدت ماندگاری و ساختار آن‌ ها می‌ باشد. این ژل‌ ها هر دو دارای هیالورونیک اسید هستند که توسط پیوند متقاطع در ساختار آن‌ها قرار می‌گیرند. اسید سبب سفت شدن و آبرسانی پوست افراد می‌شود. استفاده‌ی این ژل‌ها در مقایسه با سایر روش‌های زیبا درمانی مزایای بالایی دارند. در این مقاله با مزایا، معایب و تفاوت ژل نورامیس و رووفیل بیشتر آشنا خواهید شد.

برای مشاهده و خرید محصولات بوتاکس در بازرگانی ریتا کلیک کنید!

ژل نورامیس

ژل نورامیس جهت افزایش سلامتی و زیبایی پوست افراد مختلف استفاده می‌شود. در واقع این ژل چین و چروک قسمت‌های مختلف پوست را از بین می‌برد و پیری را به تأخیر می‌اندازد. ژل نورامیس ساخت کشور کره جنوبی می‌باشد و توسط سازمان کیفیت این کشور و اروپا تأیید شده است. پوست انسان بطور طبیعی حاوی هیالورونیک اسید است که سبب آبرسانی پوست می‌شود. این اسید با مولکول‌های آب قدرت انجام پیوند دارد. همچنین در حفظ الاستین و ترمیم کلاژن پوست بسیار مؤثر است. اگر مقدار هیالورونیک اسید در پوست کاهش یابد چروک شده و شل می‌شود. تزریق ژل نورامیس این مشکلات را حل می‌کند. این ژل پوست را بازسازی کرده و آن را جوان می‌سازد.

مزایا و معایب ژل نورامیس

تزریق ژل نورامیس دارای مزایای بالایی می‌باشد و عوارض آن چندان چشمگیر نیست.

  • مزایای ژل نورامیس: این ژل حاوی هیالورونیک اسید است که با ایجاد پیوند متقاطع به پوست شخص تزریق می‌شود. این ویژگی امنیت ژل را بالا می‌برد و بواسطه‌ی آن استحکام و پایداری بیشتری در پوست حاصل می‌شود. تزریق ژل نورامیس بعلت استفاده از سوزن ظریف و ماده‌ی لیدوکائین تقریباً بدون درد و عوارض می‌باشد. این ژل بعلت استفاده از تکنولوژی شیپ در ساخت آن ماندگاری بالایی دارد. یکی از مزایای مهم ژل نورامیس ایجاد حالت طبیعی در پوست افراد می‌باشد که مورد توجه تزریق کنندگان است. این روش در مقایسه با روش جراحی درمانی به صرفه‌ تر است و به هزینه‌ کمتری نیاز دارد.
  • معایب: اگر ژل در مراکز معتبر و در کلینیک‌ های تخصصی تزریق شود معایبی نخواهد داشت. تزریق ژل نورامیس همیشگی نیست و شخص باید پس از چند ماه باید آن را دوباره تزریق کند.

مزایا و معایب ژل نورامیس

ژل رووفیل

ژل رووفیل یکی دیگر از محصولات کشور کره می‌باشد. این ژل جهت رفع چین و چروک پوست تزریق می‌شود و بسیار پرطرفدار است. ژل رووفیل نیز بر پایه‌ی هیالورونیک اسید ساخته می‌شود این ماده پوست را دوباره احیا می‌کند. غلظت اسید در ژل رووفیل بسیار زیاد می‌باشد به این علت میزان اثرگذاری آن بالا است. تزریق این ژل مانند نورامیس در مدت زمان کمتری انجام می‌شود و مزایای بالایی برای پوست افراد دارد. این ژل‌ها در صورت مراقبت‌های قبل و پس از تزریق زود بهبود می‌یابند. در مدت ماندگاری آن‌ها سن فرد و مراقبت‌ها تأثیر بالایی دارند.

مزایا و معایب ژل رووفیل

ژل رووفیل نیز حاوی مزایای بالایی می‌باشد و گاهی معایبی نیز پس از تزریق آن مشاهده می‌شود. برخی از مزایا و معایب ژل رووفیل عبارتند از:

  • مزایا: ژل رووفیل مزایای دارد. این ژل ماندگارتر می‌باشد و مدت اثرگذاری آن فوری است.  ژل  رووفیل نیز دارای هیالورونیک اسید و ماده‌ی پپتید است. اسید با ایجاد پیوند‌های متقاطع و افزایش ایمنی در محل تزریق رضایت تزریق کنندگان را افزایش می‌دهد. ژل رووفیل در عین رفع چین و چروک‌های عمیق و سطحی پوست بطور طبیعی آن را شاداب می‌سازد. این ژل بدون درد انجام می‌شود و از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است.
  • معایب: تزریق ژل رووفیل در برخی افراد مانند مادران باردار و شیرده انجام نمی‌شود. در مورد معایب تفاوت ژل نورامیس و رووفیل چشمگیر نیست. این ژل‌ نیز ماندگاری چندان زیادی ندارد و پس از حدود ۱۲ ماه باید تزریق شود. ژل رووفیل در برخی افراد بر حسب آلرژی تورم، قرمزی و عفونت ایجاد می‌کند.

تفاوت ژل نورامیس و رووفیل از نظر ساختار

ژل‌ های نورامیس و رووفیل با استفاده از تکنولوژی و ساختار خاصی تولید می‌شوند. ژل نورامیس دارای پیوند متقاطع دوگانه بواسطه‌ی داشتن هیالورونیک اسید می‌باشد. در این مورد تفاوت ژل نورامیس و رووفیل به چشم نمی‌آید. چون ژل رووفیل نیز دارای پیوند متقاطع می‌باشد. ژل رووفیل حاوی پیوند متقاطع ۲۳ میلی گرم در هر لیتر است.

تفاوت ژل نورامیس و رووفیل از نظر ساختاری در میزان غلظت اسید است که مقدار هیالورونیک ژل رووفیل بیشتر می‌باشد. ساختار ژل نورامیس با استفاده از تکنولوژی شیپ تولید شده است. تفاوت ژل نورامیس و رووفیل در مورد تکنولوژی تولید این است که ژل رووفیل با بهره گیری از فناوری پپتید بیومیمتیک ساخته شده است.

ژل نورامیس حاوی ۳/۰ لیدوکائین برای کاهش درد می‌باشد. ژل رووفیل دارای ترکیبات الیگوپپتید- ۷۲ است که از تخریب هیالورونیک اسید جلوگیری می‌کند. همچنین این ژل دارای الیگوپپتید- ۵۰ است. تفاوت ژل نورامیس و رووفیل در مورد پپتید‌ها می‌باشد. در ساختار ژل نورامیس ترکیبات پپتیدی وجود ندارد.

تفاوت ژل نورامیس و رووفیل از نظر ساختار

تفاوت ژل نورامیس و رووفیل از نظر کاربرد

این ژل‌ ها هر دو برای رفع چین و چروک پوست بکار می‌روند. تفاوت ژل نورامیس و رووفیل از نظر کاربرد خیلی کم می‌باشد. ژل نورامیس انعطاف پذیری بالایی دارد و در درمان چین و چروک‌های عمیق و ثابت استفاده می‌شود. این ژل برای رفع خطوط خنده، خط‌های دور لب، خط اخم و اطراف بینی بکار می‌رود. همچنین ژل نورامیس جهت حجم دهی لب و برجسته سازی گونه استفاده می‌شود. در رفع خطوط چانه و فک کاربرد دارد.

ژل رووفیل در پوست افراد مختلف زودتر اثر می‌کند. این ژل مانند نورامیس جهت رفع خطوط ابرو، لب، چانه و فک بکار می‌رود. ساختار پپتیدی ژل رووفیل در عملکرد آن تأثیر می‌گذارد. تفاوت ژل نورامیس و رووفیل در قدرت بالای رووفیل در تحریک الاستین و کلاژن پوست بعلت داشتن پیوندهای پپتیدی می‌باشد. این ژل‌ها بطور طبیعی پوست افراد را بازسازی کرده و سبب جوانی آن می‌شوند.

تفاوت ژل نورامیس و رووفیل از نظر ماندگاری

ژل نورامیس پس از تزریق ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد. در لب‌ها این ژل حدود ۶ تا ۹ ماه دوام می‌آورد. در سایر قسمت‌های پوست ماندگاری آن به ۱۲ ماه می‌رسد. اثر گذاری این ژل در سال اول بیشتر می‌باشد و در سال‌های بعدی مقدار آن کاهش می‌یابد. مدت ماندگاری  ژل رووفیل ۹ تا ۱۲ ماه می‌باشد. تفاوت ژل نورامیس و رووفیل در پایین بودن مقدار اولیه‌ی آن یعنی ۶ و ۹ ماه می‌باشد.

این ژل‌ها هر دو تا ۱۲ ماه ماندگاری دارند. در مواردی مدت زمان دوام نورامیس ۶ ماه می‌باشد. پوست انسان دارای ماهیچه‌های متحرکی است که زمینه را برای چین و چروک بیشتر فراهم می‌سازد و نور خورشید در تشدید آن تأثیر دارد. برای بازسازی پوست ژل‌ها پس از مدت زمان مشخصی باید دوباره تزریق شوند.

تفاوت ژل نورامیس و رووفیل از نظر ماندگاریژل نورامیس و رووفیل از لحاظ بروز عوارض چه تفاوتی دارند؟

این ژل‌ ها در صورت بی دقتی در تزریق ممکن است سبب تورم، قرمزی و عفونت پوست افراد شوند. آمارها بروز عوارض زیادی را در مورد ژل رووفیل ثبت کردند. ژل رووفیل در مقایسه با نورامیس ممکن است عوارض زیادی بدنبال داشته باشد.

سخن پایانی

تفاوت ژل نورامیس و رووفیل در ساختار و کاربرد آن‌ ها می‌ باشد. ژل‌ های رووفیل حاوی پپتید هستند که تولید کلاژن در پوست را بیشتر تحریک می‌ کنند. مدت ماندگاری این ژل‌ ها تا ۱۲ ماه می‌ باشد. سن و نحوه‌ مراقبت‌ ها در ماندگاری ژل‌ ها تأثیر می‌ گذارند. بازرگانی ریتا یک شرکت عمده فروشی در زمینه تولید و عرضه محصولات بوتاکس و فیلر است. این شرکت با تیمی از متخصصین و کارشناسان مجرب تشکیل شده است که با استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته و به روز، محصولات با کیفیت و با قیمت رقابتی را به مشتریان ارائه می‌ دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان و تیم حرفه‌ ای ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *